Archive for the Fuck is going on Category

THIS nigga right chea

Posted in 808s and homosexuality, act a donkey, BOI... Ya doin the most!, Chiiiiiiiillllllll, dat ESSAY stoopid....., dats dat shitt.., Deeeee Fuccck, FEAR-less, Fuck is going on, gurl BYE!, Guud Lawd, Ignant, Theeeese Niggassss, There Will Be OTHERS..., Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, this cant be life, Typical Bullshit, U DOIN DA MOST.., YOU'RE A REAL CLASS ACT.. with tags on August 15, 2013 by TheNameIsJerald

This cat really stole a car because Beyonce was playing in the whip. It get no realer than that…..

dead

Gawd MC’s

Posted in act a donkey, AYE AYE OKAY, chicken talk, da beez kneez, dis ain't whatchu want, Fuck is going on, Huffy Thugs, I GOT DIRT ON U DOGGY, internationalE with tags , , , , , on June 25, 2013 by imnotatoy

STOP….. it’s LIMBO TYME!!!!

Posted in all star, Classick, dats alot of Money!, Fuck is going on, Guud Lawd, LOOK-A-HERE with tags , on June 18, 2013 by TheNameIsJerald

You know da’ boy Drake stay doing thangs! This tyme we caught him playing a quick game of Limbo! That’s major right there!

LYMBOTYME3

Internet Game SCRESSFULL

Posted in BOUT 2 GET SHIIITTTYY, dats dat shitt.., Everything is terrible, Fuck is going on, Guud Lawd, this cant be life, this that bullshit, well damn, what happenD? with tags , , on May 26, 2013 by TheNameIsJerald

563

snY6xpd

stroke

I FEEL YO PAIN

Posted in BOOTY MUSIK, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, colder dina polar bear's toenail, Damn Gina, dats dat shitt.., Fuck is going on, Guud Lawd, LOOK-A-HERE, REAL NIGGA!!!!!, Swag on full, Very Rare, wavvy baby with tags , , , on March 5, 2013 by TheNameIsJerald

Sometime us playas and gangstas be going threw it with are ol ladies dawg, straight up. I feel yo pain baby gurl, I do doe *wipes tears away with du-rag cape*
Screen shot 2013-03-05 at 8.23.37 PM

Vanity Shots Ju Heard

Posted in 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, All.Day.I.Dream.As.SECONDPLACE.., do it like i like, Fuck is going on, geek-MONSTER, Going For Da GUSTO., I GOT DIRT ON U DOGGY, IMA UNTAMED GORILLA...YA UNDERSTAND!!!! on February 26, 2013 by imnotatoy

1306838989728346

SUPER SAIYAN WEST

Posted in act a donkey, BEASTMODE, BOI... Ya doin the most!, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, Classick, dat ESSAY stoopid....., dats alot of Money!, dats dat shitt.., Deeeee Fuccck, dis ain't whatchu want, Everything is terrible, FEAR-less, Fuck is going on, Guud Lawd, LOOK-A-HERE, prolific moves, R.I.P, REAL NIGGA!!!!!, Respect-Less, shiitty situation..., Shit just got real, shoot dis muh'fucka, Stop it 5, Swag on full, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Very Rare, We out chea, well damn, YOU'RE A REAL CLASS ACT.., Youuu Madddd with tags , , , , , , on February 25, 2013 by TheNameIsJerald

I SEE YA LOOKIN

Posted in BIG gurrl, BOI... Ya doin the most!, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, chrome grill, colder dina polar bear's toenail, FEAR-less, Fuck is going on, Guud Lawd, LOOK-A-HERE on February 3, 2013 by TheNameIsJerald

WITH YA LOOKIN AZZ
l
Screen shot 2013-02-03 at 4.33.39 PM
Screen shot 2013-02-03 at 4.35.19 PM

All Falls Down

Posted in 2K12 SHHHHHIIIIIIIITTT, BIG gurrl, comedown, Cookies and Shit, Crank dat, da beez kneez, Fuck is going on, ho check!, IM GONE, IM N yo HooD with tags , , on October 25, 2012 by imnotatoy


Via CAL (NoDaysOff)

…Thats a scary sight

Posted in BEASTMODE, BLACK MAMBA, Chiiiiiiiillllllll, Deeeee Fuccck, dis ain't whatchu want, Everything is terrible, FEAR-less, Fuck is going on, GET UR WEIGHT BITCH, grizzlies, I THINK IM BLEEDIN N MY CHEST, I thought u lightskin niggas was outta style, jim SCARY on August 26, 2012 by imnotatoy

Break it down

Posted in Fuck is going on, I THINK IM BLEEDIN N MY CHEST, lookin ass nicca, On One, P.O.L.O, prolific moves, Shit just got real, YOU'RE A REAL CLASS ACT.. with tags , , , , on March 29, 2012 by imnotatoy

Late Night Tip

Posted in act a donkey, bang bang bang bang bang, BEASTMODE, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, ChoppasOnDeck, Fuck is going on with tags on February 19, 2012 by TheNameIsJerald

Young mula baby!!!

Posted in act a donkey, ALOT OF PICS ON MY DESKTOPS.., bang bang bang bang bang, BEASTMODE, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, Fuck is going on, Shit just got real on January 22, 2012 by TheNameIsJerald




Bout that life

Posted in Fuck is going on, i'll FUCK YOU UP!, On One, slap u til the white meat, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Trife Life, U KNOW WHAT IT IS, what happenD?, YOU'RE A REAL CLASS ACT.. with tags , , , , on January 15, 2012 by imnotatoy

Exposing Niggas

Posted in Fuck is going on, I GOT DIRT ON U DOGGY, On One, Shit just got real, so we set trippin up in hea, U KNOW WHAT IT IS, We out chea, well damn, Youuu Madddd with tags on January 11, 2012 by imnotatoy

Ayo we straight exposing niggas for the 2012 bruh , no one is safe.

DisrespectFUL fashions

Posted in Body A Battybwoy, Chiiiiiiiillllllll, choppas on deck, Fuck is going on, Grip Up, I GOT DIRT ON U DOGGY, i'll FUCK YOU UP!, shoot dis muh'fucka, slap u til the white meat, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, this cant be life, this that bullshit with tags on January 5, 2012 by imnotatoy

Now that I got me some Seagram’s Gin…

Posted in 2k11shit, act a donkey, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Classick, comedown, Crank dat, Crown Fried Chicken, dat ESSAY stoopid....., dats alot of Money!, DeeZ NuTS, dis ain't whatchu want, do it like i like, FEAR-less, Fuck is going on, go together like black people & watermelon, Going For Da GUSTO., Guud Lawd, Hollllaaaaa, Ignant, IM N yo HooD, PRESIDENTIAL SHHHHIIITTTT, RacksOnRacks, REAL NIGGA!!!!!, Respect-Less, Swag on full, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, this that bullshit with tags , , on September 27, 2011 by TheNameIsJerald

First things first. I don’t like Gin personally, BUT! Ya’ dawg loves du-rags! I’m a du-rag connoisseur and all of us at Imnotatoy are du-rag enthusiast. I got my hands on a very rare Seagrams Gin du-rag.Suprisingly the du-rag comes with a decent sized cape that you can let flow in the wind on your superhero shit. Seagrams obviously knows what’s going on in our communities. Who doesn’t prefer to wear a du-rag while drinking hard liquor?!?! Can’t wait til’ I hit the club with this one. Holla!


We dont believe you

Posted in bang bang bang bang bang, BIIIIIIIIITCH, BOI... Ya doin the most!, BOI... Ya UGLY.., for these $2 NIGGAZ!!, Fuck is going on, I GOT DIRT ON U DOGGY, i'll FUCK YOU UP!, IM N yo HooD, lookin ass nicca with tags , , , , on September 15, 2011 by imnotatoy

Timmi Timmi Timmi Timmi

Posted in BOI, Classick, Fuck is going on, Respect-Less, Shit just got real, There Will Be OTHERS..., well damn with tags , , , on August 30, 2011 by TheNameIsJerald

Gold wrappin’ and toe taggin’

Posted in act a donkey, ADults swimmin, bang bang bang bang bang, BEASTMODE, BIG ASS MISSILE, BOI... Ya UGLY.., BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, dats alot of Money!, dats dat shitt.., Everybody Smashin', Fuck is going on, ho check!, Hollllaaaaa, LOOK-A-HERE, PRESIDENTIAL SHHHHIIITTTT, REAL NIGGA!!!!!, Respect-Less, There Will Be OTHERS..., Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, we got dem TONES....., We out chea, well damn with tags , , on August 25, 2011 by TheNameIsJerald

Tom Selleck would be VERY proud.. maybe?

SHAQDIESEL

Posted in 20TEN SHIT, 2k11shit, 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, ADults swimmin, all star, ALOT OF PICS ON MY DESKTOPS.., AYE AYE OKAY, BIG ASS MISSILE, BLACK MAMBA, BOI... Ya doin the most!, Damn Gina, do it like i like, Fuck is going on, Gimme Dat BECKY!!!, Going For Da GUSTO., Guud Lawd, ho check!, I GOT DIRT ON U DOGGY, nba, ooooooh pleh bwoii, well damn, what happenD? with tags , , , , , on August 10, 2011 by blackangelsnyc

via:chinky

Oh + THISĀ 

Mortal Kombat Swag

Posted in act a donkey, BEASTMODE, BOI... Ya doin the most!, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Chiiiiiiiillllllll, Deeeee Fuccck, FEAR-less, Fuck is going on, GET UR WEIGHT BITCH, Going For Da GUSTO., Guud Lawd, Hollllaaaaa, i'll FUCK YOU UP!, IM N yo HooD, IMA UNTAMED GORILLA...YA UNDERSTAND!!!!, LOOK-A-HERE, NUFF SAID.., REAL NIGGA!!!!!, Respect-Less with tags , on August 7, 2011 by TheNameIsJerald

It gets NO realer than this folks. Cornrows and live Scorpions. A VERY deadly combination!

Trey Songz who?

Posted in act a donkey, ADults swimmin, Afrocentric meets Crunk..., ass n titties, bang bang bang bang bang, BOI, Fuck is going on, iz u HITTIN IT?? with tags on August 6, 2011 by TheNameIsJerald

This is the man Trey Songz got his whole style from.. besides R.Kelly and Ronald Isley.

Riff Raff – Been on Da Short Bus!

Posted in 2k11shit, act a donkey, All.Day.I.Dream.As.SECONDPLACE.., dat ESSAY stoopid....., Fuck is going on, Ignant, lookin ass nicca, slap u til the white meat, Stop it 5, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, white chocolate, white LIL JON, YOU'RE A REAL CLASS ACT.. with tags , , , , , , , , , , , , , , on July 28, 2011 by blackangelsnyc

Been Had… Dumb Shit!

Mickie D’s

Posted in 808s and homosexuality, act a donkey, AYE MAN I GOT DEEZ BURGERS, Fuck is going on, I GOT DIRT ON U DOGGY, lookin ass nicca, Stop it 5, this cant be life, what happenD? with tags , , , , on July 27, 2011 by blackangelsnyc

May I take your order?

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 83 other followers

%d bloggers like this: