Archive for November, 2009

Black on Black

Posted in cant wear skinny jeans cuz my glock wont fit, shade game like macho man randy savage, Typical Bullshit, UGH SHE GIGGINNNN, we got dem TONES....., Youuu Madddd with tags , on November 30, 2009 by blackangelsnyc

coon2

Alpa Chino Presents…

Posted in all star, ass n titties, BOOTY MUSIK, fine ass hoes, j.lo, shawty bout to drop a deuce, UGH SHE GIGGINNNN with tags , , , , , on November 29, 2009 by imnotatoy

Booty Sweat and Bust a Nut sold somewhere at a store near you.

Black Chucky

Posted in 90s fave, I Use Too...., Typical Bullshit, what happenD? with tags , , on November 29, 2009 by imnotatoy

Who had them MY BUDDY shits in the corner scaring your lil sister and shit.

lemme get a double burger with cheese

Posted in AYE MAN I GOT DEEZ BURGERS, Classick, Cookies and Shit, Deeeee Fuccck, Ignant with tags , on November 28, 2009 by Stevearelli


IM GOOOOD!

Posted in Uncategorized on November 28, 2009 by ruf10

Grape Drink

Posted in 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, colder dina polar bear's toenail, scuba, shade game like macho man randy savage, smash simmons, this that bullshit, Trife Life, Typical Bullshit, Youuu Madddd with tags , , , , , on November 27, 2009 by imnotatoy

“see if he got kool-aid
*few seconds later*
im serious about that kool-aid”

LOL @BucciBandana

Queen Bee

Posted in ass n titties, Damn Gina, DreamsOfFuckinR&Bbitch, Fuck Jay-Z, GIMMIE A PROJECT BITCH, Musick, Street Glam Sex Life, Uncategorized with tags , , , on November 27, 2009 by blackangelsnyc

lilkim

%d bloggers like this: